Servis
U nás péče o zákazníka prodejem zemědělské techniky nekončí, ale začíná. Odborná péče profesionálů, kvalitní originální náhradní díly a servis po celé ČR - stačí zavolat naši servisní infolinku: +420723568698.
A proč právě náš servis? Nepřetržité technické poradenství i výjezdy servisních vozidel s certifikovanými servisními techniky do dvaceti čtyř hodin po ohlášení závady. Průběžné vzdělávání servisních techniků přímo u výrobců a vybudování komplexní knihovny informací pro všechny servisované značky významně přispívá ke zpřesnění diagnostiky a zvýšení rychlosti a efektivity oprav.
Technická podpora
Specializovaná technická podpora na špičkové úrovni je nedílnou součástí servisních služeb společnosti. Po celé České republice pomáhá náš tým řešit nestandardní problémy a závady. I díky přímému napojení na výrobce jsme proto schopni vyřešit i ten nejsložitější problém, který by mohl nastat. Ovšem i nejlepší a nejproškolenější mechanik potřebuje čas od času poradit. Proto má naše společnost ve svých službách specializovaného odborníka, který pomáhá našim mechanikům po celé České republice řešit náročné technické problémy. Tento odborník nejen že perfektně zná stroje DEUTZ-FAHR do posledního šroubku, ale zároveň je přímo napojený na technické a vývojové oddělení výrobce. Díky tomu je schopen vyřešit i velice nestandardní problémy. S našimi mechaniky je v neustálém kontaktu a je jim kdykoliv k dispozici při řešení nejrůznějších technických záležitostí.
Vyřizování reklamací
Pro uplatnění reklamace u výrobce se prosím obraťte na nás nebo na našeho nejbližšího autorizovaného obchodního partnera. Žádost o její posouzení bude neprodleně odeslána a vyřízena v zákonné lhůtě.
KONTAKTY:
Servisní infolinka
GSM: +420 723 568 698
E-mail: servis@garnea-as.cz
Jan MARKOVICKÝ
Vedoucí servisu
GSM: +420 723 568 698
E-mail: markovicky@garnea-as.cz